Medlemsskab

Medlemsskab spinning

Retningslinjer for medlemskab af HOG Indoor cycling:
  • Dit medlemskab er personligt og må ikke bruges af andre.

• Du skal være fyldt 14 år for at deltage i Indoor cycling.

HOG Indoor cycling.

• Du skal til enhver tid opføre dig sådan, at andre ikke bliver unødigt generet af dig.

• Du skal som minimum træne i T-shirt (må gerne være ærmeløs) og shorts.

• Du skal altid medbringe håndklæde til aftørring af sved og rent fodtøj til indendørs brug.

• Du skal afspritte cyklen og gulvet omkring cyklen efter endt brug. Hust også at løsne skruer og bring styr samt saddel tilbage til fri position

• Af hensyn til undervisningstimen, skal andre end de tilmeldte opholde sig udenfor lokalet. Børn kan, hvis ikke andet er muligt, være tilstede, men skal ikke være forstyrrende for undervisningen.

bookingsystem.

eksklusion uden refundering af kontingent samt karantæne i minimum to år.

• Afbud/afmelding skal ske senest 2 timer før holdstart. Udeblivelse efter sidste frist medfører bøde på kr. 35,- pr. gang. Gentagne udeblivelser medfører eksklusion.

Retningslinjer for medlemskab af HOG Indoor cycling:
  • Dit medlemskab er personligt og må ikke bruges af andre.
  • Du skal være fyldt 14 år for at deltage i Indoor cycling.
  • Du skal altid rette dig efter anvisninger, henvisninger og irettesættelser fra instruktørerne i HOG Indoor cycling.
  • Du skal som minimum træne i T-shirt (må gerne være ærmeløs) og shorts.
  • Du skal altid købe medlemskab/klippekort samt booke træningstider via det digitale bookingsystem.
  • Misbrug af dit medlemskab – fx give ikke-medlemmer adgang til deltagelse betyder eksklusion uden refundering af kontingent samt karantæne i minimum to år.

HOG "Indoor Cycling"